kolmapäev, 26. jaanuar 2011

202. Kohal!


Eindhoven, Holland, 25. jaanuar 2011

Mõned hüplevad mõtted:

Elusalt ja tervelt Eindhovenis!
Jõudsime esmaspäeva õhtul pärast poolt päeva Amsterdamis. Rongis oli põnev, kui sattusime oma tuhande kohvriga erinevatesse vagunitesse, mis tagatipuks olid ka pika-pika rongi erinevates otstes. Ja piletid olid minu käes ja potentsiaalne trahv 50€. Mõlemapoolne jooksmine ühes peatuses ja sattusime siiski kokku.

Kui ameeriklased sünnivad ja surevad kruiisilaevadel või maasturites, siis hollandlastel käib kogu elutegevus jalgratastel. Seda ihusilmaga nägemata ei mõistnud ma, et tegelikult ses väites kunstilisi liialdusi suurt sees ei olegi. Kõikvõimalikes asendites kõikvõimalike inimestega samal rattal vähimagi välise pingutuseta kõikvõimalikke asju teha = paras kunst.

Eleriin nutab Amsterdami taga, mina, kes ma pole muus linnas peale Tallinna pikemalt elanud, ei oska suurt kurta. Elanikke on küll 2 korda vähem kui Eesti pealinnas, aga tihedus mitu korda suurem ja jätab "euroopalikuma" mulje. Tõsi, on küll põhiosas 50ndatest pärinev linn koos asjassepuutuvate vigadega, aga siiski. Küllap sellest kunagi pikemalt.

Negatiivset ka: esimesel ööl siin saabus sõnum, et hea klient, teie krediidilimiit (60€) on ületatud, saldo hetkel - 121€. Parimate soovidega, Tele2.
Saldoinfo näitab 6.72€, aga sinna pole veel välismaised kõned lisandunud. Ootan neid põnevusega, sest enda teada olen paar minutit Eleriiniga rääkinud ja internetti pole ka puutunud (mobiili andmeloendur kinnitab). Kuidas sellest järsku 114€ saab - müstika.

Täna käisime ka oma "päriskodu" vaatamas, leping sai allkirjad ja 1. veebruarist kolime sisse. Sai selgeks ka, et Google Mapsis on kõik suurem kui päriselt ja reaalsuses tuba etem kui pildil. Ühtlasi selgus, et ühes ridaelamuboksis hakkavad koos elama 6 neidu ja mina. Tagajärg on tõenäoliselt see, et ennast pesta ma eriti ei saa. Mokaotsast mainis Erik veel, et külalised on siiski öösiti lubatud, lihtsalt nädalateks ei tohiks jääda.

Ja nüüd hakkas mulle veidi too vahetustudengivärk kohale jõudma (ca 30 min tagasi) - hindust korterikaaslane kutsus sõbra külla ja pakkus meile ehtsat india toitu. Maitses hea ja juttu jätkus kauemaks, kokkuvõttes suurepärane multikultuurne kogemus.

Kuna eelnev oli ühe korraga lugemiseks tõenäoliselt liig, siis teinekord tuleb rohkem pilte ja vähem juttu.

Sildid:

9 Comments:

Anonymous Silja said...

Ei olnud üldse liig :)

27 jaanuar, 2011 13:31  
Anonymous maria said...

laheee...
loodan et teil saab lõbus olema,
kadestan :P

27 jaanuar, 2011 13:58  
Anonymous Inga said...

Kas sind ei saagi jälitada siin v? Ma ei leia vastavat nuppu.
Aga äge. Sa kirjutad nii vahvalt! Keep up the good work!

27 jaanuar, 2011 15:10  
Anonymous Pille said...

Mul nii hea meel, et sul sulg ikka veel jookseb. Kosutav lugemine.

27 jaanuar, 2011 18:25  
Anonymous paul said...

Ma üritasin ühtlasi välja vabandada, et ma ise eriti kirjutada ei viitsi, aga eks ma katsun veel produtseerida.

Jälitada? RSSi nupp on aadressirea lõpus muarust olemas? Või on see mingi kaasaegne Facebooki-Twitteri-Rate.ee värk?

28 jaanuar, 2011 00:04  
Anonymous Kaine mõistatus said...

Täitsa ilus jutt oli ju, võid ka pikemalt kirjutada, mul on ju Acrobat Reader!

Ainuke viga see, et pilt ajas juhtme kokku.. mis krdi 2 meetrised keeglikurikad.. ilmselt sa olid enne pildistamist, neid imepärraseid kooke söönd ja selle pärast see pilt nii kahtlane ongi.
Palju jõudu ja jätku kooke!

29 jaanuar, 2011 22:13  
Anonymous Inga said...

Iiik. Ma olen nii rumal. Mina otsisin leheküljelt seda nuppu taga. Seal üleval pole ma seda varem tähele pannud. :)

Ja rate.ee ei ole kohe kindlasti enam kaasaegne.

Musid teile ja tehke uusi ja põnevaid asju jalgratta seljas. ;)

30 jaanuar, 2011 00:44  
Anonymous Helene said...

hee. teietasin just Pauli. Tõmmake kuskile rist. (Pidasin silmas ikkagi kombot Paul+Eleriin)

30 jaanuar, 2011 22:09  
Anonymous Helene said...

Sekundeerin mõnele eelkõnelejale: ei olnud liiga pikk, kirjutage veel ja sisukalt! Kui jõuluvana enne kevadet raha tooks, tuleks külla ka. :)


Savalas on elu ikka vanamoodi. Vastasmaja rätikufešišist on uue rätiku saanud.

Ja muuhulgas samad soovid kui Ingal (seoses ratastega)!

30 jaanuar, 2011 22:09  

Postita kommentaar

<< Home