pühapäev, 8. juuni 2008

101. Kaua tehtud amööbikene




Temaga veetsin selle nädala tööpäevad ja -ööd, valmis sai 6. juunil 2008

Põhiplaani näeb ka. Ülevalt teise pildi paremast servast saab maa alla parklasse, et ikka parkida saaks, koerte kõrvale ei mahu ju ära. Lisaks peaks mudelil olema ka varikatus uste kohal ning akende värvid on ka prooviks pandud, aga ma enam ei jaksa eriti.

Ostke projekt ära nüüd ;)


Saadaval on ka minu eelmise semestri ülidiip produktprojekt: 1, 2, 3

Senikaua saan elektrotehnikaga sõbraks ning esmaspäevast klopsin mõned nädalad kuskil praktikakorras terrasse kokku. Peale kolmapäeva loodan normaalselt blogida juba.

***

PS: Keegi kindlasti tuleb ja ütleb, et "näe, täiega sarnane on"!

hee :)

On jah.

Tõenäoliselt ei pea mingi böääööääö vormi väljamõtlemiseks just eriline geenius olema - täitsa analoogiline asi vaatab mu Suti mikroökonoomika konspekti 58. lehe tagant vastu.
Ja ma ei eita, et tollest Leedu asjast palju abi oli.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

täiega sarnane on! aga jah. ma nägin täna ka huvitavat maja mis on vahepeal kerkinud, see on see kui tallinnas ei ela. kusjuures kõigepealt nägin reklaami ja mõtlesin et noh ehitavad siis sihukese triibulise... tagasi tulles nägin maja ka (st suurest igavusest ja ajaülejäägist sõitsin 33 bussiga koplisse ja tagasi)

http://www.ruukki.com/www/estonia.nsf/documents/FCAE0643231EE6ABC22573A7004D627C!Opendocument&lang=1

10 juuni, 2008 14:19  
Anonymous Anonymous said...

et sirgi olen :P nimi on ka kaval juurde panna

10 juuni, 2008 14:20  
Anonymous K. said...

Paul, kuule... need koerad, mis sul 1 pildil on, näevad välja nagu pingviinid. :D Alles lähemal uurimisel tuvastasin nende koerluse.

12 juuni, 2008 15:08  
Anonymous blä blä said...

need ongi ju pingviinid... või ei?

16 juuni, 2008 00:19  
Anonymous Pille said...

Ma ei pane detaile ikka uldse tahele. Alles teistkordsel vaatamisel markasin, et ka koerad on pildil. :D

20 juuni, 2008 21:37  
Anonymous paul said...

mis koerad?

a väga tore, et keegi siin veel käib, ma olen nüüd korraks jälle elus.

22 juuni, 2008 12:43  

Postita kommentaar

<< Home