kolmapäev, 24. oktoober 2007

66. Ka lume tõime Eestile tagasi!


u. Nõmmküla, 20. oktoober 2007


u. Nõmmküla, 20. oktoober 2007


u. Nõmmküla, 20. oktoober 2007


Viimne pilt oligi prakt. selline, šopis väänasin ta ainult pisemaks, päris sürr. Esimeselt pildilt on veel 4 inimest + mina puudu, veel sürrim.

Käisime Eleriini juubeldamist ja Joonase sündimist tähistamas. Tänane sünnipäevamees Joonas on teinud kirjaliku osa kodutööst hindele "suurepärane" ja ma ei vaevu teda üle trumpama hakkama. Link

Teadmistekontrolörid kummitavad mööda kooli ringi ja reeglina lähimatel nädalatel ma õpin.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mingi äge. kas see viimane pilt on mustvalge või olenmina värvipime. tahaks muid pilte kah näha :)ei lahe matk oli

25 oktoober, 2007 10:46  
Anonymous paul said...

MNJAA, karta on, et oled värvipime, tegemist siiski värvilise fotoga. Autorooli ei kõlba!

Järgmisel aastal saab pilte kah.

25 oktoober, 2007 19:37  
Anonymous pseseseseseseeudoomik said...

Rändaja

Tulin linnast? Lumesadu!
Rahu ei leidnud kusagilt. --
Lumesadu. Jalad väsind.
Närin käbi, näljane.

Kuskil teed, ei tulekiiri,
aeg ju üsna hiline.
Ennäe! (UFO?)tulukene sääl
vilgub silmapiirilgil

Koputan ja astun sisse --
lahkelt lahti tehakse.
tulnuk võtab seljast riided,
mine riided -- mõtelge!

Soe UFO ja tulnuk nii armas.
Tulnuk küsis. -- �Kas soovite,
maamees, vast sooja teha?�
NIi ta tegi, sooja minule.

MItu korda sooja tegu!
Oh küll tundus hää see!
Soe UFO ja soe süda,
tulnuk armsalt tasane.

Kust sa tulid, kuhu lähed?
Kas sul mees, tulnukas?�
Kuult ma tulen, Kuule lähen,
olen tavaline müügimees.

Mitu venda sul või õde?
Isa, ema elavad?�
Mina üksi! Kibe tõde,
kõik nad ära surivad.

Tulnuk-tulnuk, tulnuk-tulnuk-
võta kaasa mind, abiellume.
Mul on neli EVP d,
jutt ajas tulnuka pöördesse�

30 oktoober, 2007 11:12  

Postita kommentaar

<< Home