teisipäev, 6. veebruar 2007

Elumärk


2. veebruar 2007

Nii, nüüd hakkan prohvetiks.
  • Eilses õudusunenäos näidati, et mu juhiluba, mida ma üsna kaua tähelepanelikult vaadanud pole, väitis kehtivuse lõpuks 14. jaanuari 2007, et siis oli ta mul otsas ja tekkis miski libedasõidukursusetegemataolemisepaanika. Hommikul ärgates koitis mulle, et tõsi, luba saab sügisel läbi - lõppastme (asja, millele ma mitu aega mõelnud pole) peaks ülejärgmisel nädalal kätte võtma.
  • Tänane õudusunenägu üritas mulle pähe määrida ideed, et kui ma Vilipõllu IT loengus ei käi, siis ma kevadel eksamit ära ei tee - see on juba vähemusutav.

10D ja M42 kooslusega on päris tore mängida, vähemalt senikaua kuni ma 50mm f1.8-t veel ei oma. Vaene üliõpilane, ma tean.

Lõpetuseks: kes tahab 6 kuud rooli mittekatsunud minule veidi sõidupraktikat anda?

8 Comments:

Anonymous Helene said...

Paul, mis tähendab: 10D ja M42 ja 50mm f1.8?

ma saan aru, et lahe pole nii kirjutada, et lihtne inime' aru saab, aga seleta ikkagi.

13 veebruar, 2007 21:48  
Anonymous Anonymous said...

st ma olen ikkagi voloodja eksole, tänan tähelepanu eest

14 veebruar, 2007 17:33  
Anonymous Anonymous said...

10 d on see suur must kast mis inimesi õgib m42 on mingi ümmargune kuubik, mis sinna otsa käib, 5o mm tähendab et suumida ei saa ja see on kindlasti millegipärast hea ja 1,8 tähendab, et laseb palju päikest sisse ja üldiselt ma arvan et Pets seletab ise ja ma lõpetan siin tarka mängimise

v.

14 veebruar, 2007 17:38  
Anonymous Helene said...

aga miks ei võiks siis kohe nii öelda? :)

14 veebruar, 2007 20:28  
Anonymous paul said...

No siis ma poleks üldse saladuslik ja salapärane, nagu sa alguses ütlesidki!

Volots on kahjuks tarka mänginud ja kõik ilusti ära seletanud -> kogu salapära lennas otseteed salapärasuse taevasse. Uhh! Kuubik on adapter tegelt.

Toda 50-t oled muuseas ise ka näind, lilli klõpsutasin sellega.


Müstilisuse taastamiseks: nt terav ja valgusjõuline 24-200mm (35mm ekviv.) obje või digimüravaba iso3200 või ... äääh - mingi šeff kott oleks hea, kuhu a4 mapp ja eelmainitet inimõgard 10d ära mahub.

14 veebruar, 2007 20:57  
Anonymous Silja said...

Vaese tudengi fotokott on MULLIKILE.

15 veebruar, 2007 12:31  
Anonymous Helene said...

esimene mõistetav sõna - MULLIKILE. aitäh, Sillu. :)

15 veebruar, 2007 16:48  
Anonymous §irgi said...

salapära.. misasi see siin pildil peaks olema???

18 veebruar, 2007 11:35  

Postita kommentaar

<< Home