neljapäev, 4. jaanuar 2007

Ma ei tea


4. jaanuar 2007

... miks need surnujumestaja tehtud
üleelusuuruses portreed
mu linnavahel vahel ripuvad


Tõesti tahaks ilusamatel teemadel kribada, aga no vat ei saa. Kas keegi on viimasel ajal kesklinna sattunud? Üksi on seal täiesti võimatu seigelda (kaksi õnneks tähelepanu mujal), miski seni üsna kaugetes ajusoppides peidus olnud klaustrofoobia lööb väga kiirelt välja. Ohutsoon on näiteks Maneeži peatus ja sealt Viru keskuse poole - siis ei saa meetritki liikuda nii, et sind vähemalt kolmest suunast ei vaataks paksu onu kaks (korda mitu) silma. Suur leviteeriv bänner üle sõidutee, 2 plakatit iga tänavaposti küljes, bussipeatused, majaseinad, sekka paar mahalaskmist ootavat Baskinit ja Ratast - BRRR!
Pilt on iganes rahumeelne, tehtud kohas, kus natuke hingamisruumi ka oli.

telereklaam + postkaart + tainas + ... = masendav
(ja ma vist ei tahagi teada, mis pinna all veel peidus on)

Niih, nüüd on maailm jälle parem. Heh.

---

Kuid keset pruuni talve
mis on nii lohutu
su naeratus on valge
heihoo, heihoo!

(Dagö - Ma ei tea)


tähh

1 Comments:

Anonymous K. said...

Ma pidevalt vaatan, et need keskerakonna tüübid on vandaalide poolt ära soditud inetult, aga siis mõistan jälle ja jälle, et need ongi nii mõeldud.

05 jaanuar, 2007 16:26  

Postita kommentaar

<< Home