pühapäev, 21. jaanuar 2007

kalli[s(tamise)] füüsika




energia 66
- kineetiline 66, 67
- sise 237, 350
- vaba 330, 369
güroskoop 128
deformatsioon 3, 35
- elastne 35, 36, 133
- surve- 133
- tõmbe- 133, 134
- väände- 136
erisoojus 261
kaaluta olek 46
moment, jõupaari 98
perpetuum mobile 329


Kasutatud kirjandus:
Saveljev, I. 1978. Füüsika üldkurusus 1: Tallinn "Valgus"
(suurepärane õpik, muuseas)


---

Ma loodan, et see asi nüüd ikka arusaadav on. Et luule, postmodernistlik vms. Vingun, et Blogger ei lase teda normaalseks vormindada.

Kui ma lubasin, et matemaatilist luulet enam ei kirjuta (hehee, vääname sõnu), siis nüüd teen sama füüsikalisega.

---

Füüsikaga ka ühelpool igatahes, viimne musklipingutus veel ehitusgraafika, nõks joonetõmmamist ja siis saabki täiel rinnal puhkust nautima hakata. Viimast peaks tolleks hetkeks alles jäänud olema... nii umbes 3 päeva :)

Mitte, et ma puhanud poleks, kauanägemata pereliikmetele ja teistele, kes mu viimase aja käekäigu vastu huvi tunnevad:
* eelmise nädala neljapäevani olid moes eelmainit Saveljev ja IT, peale neid kiirkorras Tarbatu rongile.
* Reedel toimus selle aasta glamuurseim üritus Lausevärdjas 2006 Gala (vms) ehk siis palju toredaid inimesi (isegi rms Sõeleht oli end välja nihverdanud) ja nalja nabani. Kummardus Helenele & Sirgile.
* Mingil hetkel hakkasin Tallinnas seda posti kirjutama.

3 Comments:

Anonymous Silja said...

Ja kes oli õnnelik võitja? :)

Ma loodan, et edaspidi saad siis isu täis tuupida ;)

22 jaanuar, 2007 19:12  
Anonymous paul said...

mitte-niiväga-saladuskatte-all võin mainida, et sain 1. auhinna :)

"Ma loodan, et edaspidi saad siis isu täis tuupida ;)"
ole sa tänatud

23 jaanuar, 2007 16:12  
Anonymous Helene said...

luuletuse eest mingi kümme punkti üheksalisel skaalal. Nii sina! :)

Johannes Vares Barbarus meenub miskipärast...

24 jaanuar, 2007 17:33  

Postita kommentaar

<< Home