neljapäev, 23. november 2006

Minu elutöö (või vähemalt märkimisväärse osa oma sellest)


23. november 2006

Tund aega hiljem selgus, et ma kirjanurga laiust omavoliliselt vähendada ei tohi :)
Tuleb natuke kustutada.

---

Et väga vale mulje ei jääks ja mind üliaktiivselt haletsema ei hakataks: räägitakse, et inimene harjub kõigega (ka surmaga, aga see juba liiga black ja teine teema). Noh, ma olen "ehitamisega" täitsa tuttavaks saanud ja pole erilist hullu midagi, mulle miskipärast lihtsalt meeldib viriseda ning kõigile (v.a. läbinägelikumad) jääb jube mulje. Joonestada on siiamaani veel tore ning kui ma vahepeal matemaatikast või füüsikast depressiooni ei saa (tööd on varsti tulemas) või infarkt mind ei taba, siis elan õnnelikult oma elupäevade lõpuni.

---

Leidsin toreda uudise, mille juures on tore pilt ja tekkis kohe toredalt soe tunne - kunagi ammu sai Sim City't taotud, nüüd oli mõnus äratundmisrõõm. SC on järjekordne tegevus, mida tahaks teha, aga pole aega ega viitsmist kätte võtta, lisaks kõigele oli neljas osa paras kirves.
Tore muidugi, et kasvuhooneväli millekski kasulikuks muutub. Et peaks seal ringi kõndima ja vaatama, kuidas asjad arenema hakkavad ning päriselus sim sitit mängitakse, äkki tekib samasugune tunne.

Kummaline, ehk polegi ehitus väga vale ala.

9 Comments:

Anonymous Ilona said...

Ideedes on omalooming ilmselt kohustuslik... teostuses aga mitte niiväga :)

23 november, 2006 20:45  
Anonymous Tauno said...

1. misasi on kirjanurk?

2. mis leiutis see sul seal pildi peal on?

23 november, 2006 20:51  
Anonymous Tauno said...

P.S. eelmine kommentaar oli ka minu oma, Blogger kah lolliks läinud ja minu nime ära unustanud ;)

23 november, 2006 20:55  
Anonymous paul said...

-1. omalooming on tulevikumuusika, praegu oleme lambukesed, kes määgivad kooris üht rõõmsameelset viit.

1. ideaalkirjanurk on vasakul ja minu leiutis joonisel paremal all nurgas

2. kirjanurgas on kirjas :)

23 november, 2006 21:05  
Anonymous Helene said...

mhh.. minu arvamus Prantsuse Lütseumist kahanes, kas teil polnudki joonestamist, Tauno?

24 november, 2006 15:39  
Anonymous §irgi said...

tauno sa ei tea misasi on kirjanurk??? no tõesti. ma vist sain endale ka selle joonestuskursuse mis oleks sulle pidanud minema (9. klassis ja siis 11.ndas seda sama) aga positiivne et kraan valmis sai :D

24 november, 2006 18:40  
Anonymous paul said...

Ei ole positiivne! Sellel konkreetsel pildil on veel ükskomateine praak külges, koolis üks transpordiehitaja väitis, et tema võib ka ehitusgraafikatädi olla ja vigu leida - leidis ka. Nüüd siis veel kirjanurk parandada, blah. Ja mõned A2-d veel jõuluks :)

27 november, 2006 18:38  
Anonymous Tauno said...

inimesed, miks peaks humanitaarkoolis joonestamine olema?

12 detsember, 2006 02:20  
Anonymous paul said...

meil oli, kunstiklassil ka lausa

16 detsember, 2006 21:18  

Postita kommentaar

<< Home