pühapäev, 24. september 2006

The eagle has landed


Merikotkas (Haliaeëtus albicilla), Tallinna autobussijaam, 20. september 2006

Heip kõigile. Mina olen Paul, Tallinnast. Vabal ajal õpin, kui õppimisest aega üle jääb, siis klammerdub käsi fotoka külge ja vajutab päästikule või hoiab köiest kinni või läeb kuhugi metsa.

Igatahes maandus blogindusekotkas ka minu õuele - eelkõige ühe lugupeetava pideva pealekäimise tagajärjel - no olgu, proovime ära, ehk hakkab isegi meeldima.

Ahjaa, on see siis nüüd põhjus või tagajärg, aga seoses valitud erialaga näen ma igal pool punktide projektsioone põhi-, esi- ja külgekraanil, vahetevahel ka ristisomeetrias, vaadake ette, täiendan täie hooga netiavarustes laiuvat keskpäraste piltide kogu ;)

4 Comments:

Anonymous Silja said...

Ma olen su üle uhke.

26 september, 2006 22:24  
Anonymous paul said...

mine tea, äkki see jääbki viimaseks postiks ;)

26 september, 2006 22:55  
Anonymous Silja said...

Seda enam... olen uhke :D Arva ise, miks ;)

26 september, 2006 22:58  
Anonymous Ilona said...

... ornitoloogia pole vist su tugevaim külg :P

23 november, 2006 20:53  

Postita kommentaar

<< Home